. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

vineri, 11 aprilie 2014

să nu mă chemi

în plimbările tale nocture
 oricum voi veni
 așa mi-au prezis ursitoarele la întâiul plâns
 - Maia, ești predestinată să însoțești îngerii
 lumina ochilor tăi va sfărma pietre
 în zborul veșnic 
 cu răbdarea mai mare 
 decât a miriștei în așteptarea ploilor
 a orașului însetat de pașii liniștii
 
 o să cred
 că în podul palmei tale
 cresc nopți albe
 într-un șir lung până la stele
 în care 
 doar eu îmi voi despleti părul
 doar ție îți voi arăta
 ce gură frumoasă am
 șoptind rugi
 de dor
 
 privește-mă
 să nu adorm
 
 nu voi ști niciodată
 cum îți place să te numesc
 seara ești fir de cer
 prevestind tandru
 prin pețiolul fiorului ce doarme
 artificii
 în zori
 ploi
 care spală urma de sărut
 
 vin și deseară
 să nu mă chemi
 nu pierd nicio noapte de ceară
 îngenuncheată de flacără ei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu