. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

sâmbătă, 11 iulie 2015

să nu simt frigul

 număr dalele una două
 oricât mă străduiesc să uit
 amintirea hoață strigă:
 privește-mă în ochi
 sunt vie
 îmi place bătaia cordului tău-
 o ignor și închid ochii
 de ce am crezut cu înverșunare că poziția fiecărui lucru
 într-o ordine firească urmărește cărarea...
 nu am ținut cont de culoare
 de căldură 
 nu am atins marginile să verific dacă mă dor
 
 ... acum
 mâinile sunt la tine
 privești mirat cum pădurile ascunse sub unghii vor foșni
 să-ți umple plămânii dar
 linia vieții continuă și dreaptă vede sufletul rece
 ești gol…
 porți zâmbetul fals
 ca pe un trofeu pe la talciocuri
 … în zadar
 din lut și apă
 modelează-ți propriul zeu
 invocă iubirea și smerenia
 să nu rămâi singur 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu