. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

sâmbătă, 11 iulie 2015

Mam', în ochi îmi cresc flori de iris!

privirea îmi alunecă uşor
 peste multe tentative de a păşi
 imaginea toamnei a ceruit tot ce a avut mai bun
 în buzunarul cusut cu atâta răbdare de vorbe înşelătoare
 protector glasul mamei mă-nfăşoară
 - să-ţi treacă visul dincolo de marginea frigului
 cât timp îi ascult vocea
 ştiu că pot dezlega neastâmpărul
 nechezatul lui să-mi ude buzele fierbinţi
 să-mi scuture nisipul de pe coapse
sâni
frunte
 
 Sanda(vecina mea) stă pe băncuţa de la portiţă
 privirea-i lucitoare prevesteşte ploi
 nisipul nu are timp să i se aşeze în păr
 pe faţa arămie sângele aşteaptă amurgul în bujori
 
 poate este aiurea să cred că doar în ochii ei 
 se scaldă flori de iris
 întorc privirea 
 imaginea să nu devină o obsesie
 din rădăcini o să-mi împletesc propria melodie
 în jurul macilor sângerii

 în curcubeul plin cu apă
 o rugăciune rănuită în genunchi de chinul urcuşului
 se plânge de sete

 ploaia măruntă îmi piaptănă părul auriu
 tăcută binecuvântez jarul nou născut
 - mam'
 în ochi îmi cresc flori de iris

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu