. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

vineri, 10 iulie 2015

drumul spre casă

 în zi de sărbătoare
 are miros de busuioc și mir
 în buzunar  
 bunica
 avea resturi și de anul trecut
 când venea tot cu duminica
 și ne-o împărțea frățește și în celalalte zile
 de peste an
 amintirea asta de ogar încă îmi ocupă locul magic
 
 (tare mi-aș fi dorit 
 mireasma năucă să-mi umple și acum clipele)
 
 deschid porți surpriză
 acel sentiment de frică mă pândește la colț
 și ce dacă
 o deschid și aștept ca drumul către casă
 să aibă același miros
 
 talpa
 trasă de adâncuri
 slăbește cadența
 
 prima poartă nu are lanțuri
 este deschisă
 poteca urcă șerpuind 
 …verde
 - bunico
 vreau covrig
 
 buzunarul meu este plin de busuioc
 și miez de pâine
 mâinile întinse spre riduri
 nu vor însera în ceara ce îmbătrânește
 pe fruntea himerelor
 …întunericul își ia hainele și pleacă
 
 acum știu
 de aici izvorăsc duminicile
 covrigul de pomană
 și eu care credeam că bunica le poartă cu ea


http://generatiainblugi.blogspot.ro/2012/10/drumul-spre-casa-de-belean-maria.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu