. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

sâmbătă, 11 iulie 2015

doare clipa care mă privește galeș


cu tava plină și-n suflet râuri rodii 
 așteaptă momentul potrivit să o admir
 … să o doresc
 - nu mă privi întâi
 să-mi limpezesc albastrul ochiului
 să-mi adun resturile cordului
 ... le adun doar cu mâna stângă unde 
 bătăile vor fi mai dese
 mai dulci...
 
 cum pot măsura durerea nemarginirii
 durerea nisipului
 inspir…
 pomi frunze invocă șoaptele să cânte din flaut
 nemurirea își schimbă culoarea
 incantații vrejuri ridică coloane talisman
 în jur lacul oglindește chemarea
 bătăile curg cadențat prin pețiol vene cerneală
 - acum mă poți privi
 sunt eu 
 … aleasa ta

 printre ziduri corul nocturn reașează notele
 voalul franjuri modelează colțurile
 uimirea împăcarea sunt desăvârșite
 în mijlocul odăii 
 din tava plină
 coala albă se așază tandru pe masa de scris
 zâmbește
 zâmbesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu