. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

vineri, 17 octombrie 2014

nu mă alunga



 nu plâng
 privesc cu dor drumul ce urcă șerpuind
 cu zilele
 anii
 nici aici nu mai sunt acasă
 oriunde privesc
 îți simt șuierul șoaptelor lungite până-n tălpile goale
 de aceea ard
 arderi care surprind un râs diabolic de tobe
 un râs care desface în crisalide de gheață izvoare
 
 de ce
 
 nu mă alunga din vorbe 
 trădarea îmi udă mâinile
 sânii
 nu mă alunga din strigarea crinului 
 culoarea aerului e zbuciumată
 scăldată într-o frumusețe lăuntrică 
 cenușie
 aproape palpabilă
 
 poate eu te-am alungat și nu-mi amintesc
 poate ți-am cerut prea des să-mi spui că sunt frumoasă
 am vrut doar în timpul meu să pășesc mai repede
 dar am murit cu mult înaintea ta
 am vrut doar binecuvântarea 
 să ne lipească atingerea peste frunte
 
 ce-ai făcut
 ai alungat semnul
 acum vindecătorul urciorului întunecat
 nu-l mai găsește
 
 ce-ai făcut


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu