. Pe limba acestui timp nădejdea este tot mai mică,
de ea trebuia să ai grijă că de un talisman,
să-i dăruiești conduri aurii...

duminică, 9 martie 2014

în zori



 luna trece cu fața spre mine
 mă vede atârnată de îngrădiri
 "este așa bine"
 îmi mângâie pletele
 
 din patul meu o văd mică
 oricât mă întind să-i simt mirosul
 să-i ating perfecțiunea
 minciuna cu pipa atârnata de arșița buzelor
 bate din palme
 
 nu știu tu
 dar jumătatea lui doi
 așa de mult dorește să alerge cu mâinile întinse
 peste pașii tăi
 încât se rănește mereu de tăișul cuvintelor de vină
 cu pielea sidefie chircită
 luna e tot mai mică
 sau așa o văd eu
 
 mica mea lume
 aude ce frumos cânți trupuri albe în flăcări
 sculptezi zâne
 
 poate una dintre ele
 duce pe umăr chipul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu